"El mar es el último refugio que me resta" A.Pérez-Reverte

27 febrero 2009

Quen puidera namorala


Ola tritóns, hoxe é o derradeiro día de campaña e temo-la honra de contar co presidente Jose luis Rodríguez Zapatero en Santiago esta tardiña, lástima que coma sempre, eu non poida ir, pero sei que será un fin de campaña memorabel, estaremos todos e toda-las que poderades ir e faremos desde ultimo día unha festa da democracia e unha festa para celebrar que somos un, arrouparemos ó noso compañeiro Emilio, o presidente, e demostraremos que cando a esquerda quere...ninguén pode connosco.

Animo camaradas!!!!
A votar!!
A gañar!!!

Esta canción adícoa aó noso predidente porque é a súa preferida. Ogallá soe ben alto o domingo á noite. :)


No niño novo do vento
hai unha pomba dourada.

Quen puidera namorala
quen puidera namorala, meu amigo.

Canta o luar e o mencer
en frauta de verde olivo.
Quen puidera namorala
quen puidera namorala, meu amigo.

Ten aires de frol recente
e cousas de recen casada.

Quen puidera namorala
quen puidera namorala, meu amigo.

Tamen ten sombra de sombra
e andar primeiro de rio.

Quen puidera namorala.....


Escoitaa pola coruñesa Marta (guapa! mas que guapa!)

:http://www.youtube.com/watch?v=E8378mSjKdA&feature=related

No hay comentarios: